Varför gick jag ens upp idag......

..... vilken jävla skitdag det här utvecklar sig till då.... *ursäkta min svenska...*

Vaknade av värsta krampen i magen på evigheter, åt frulle med knattarna och "lämnade sen tillbaka frullen" om ni förstår hur jag menar. Mår apa med andra ord.
Tänkte ringa sambon så han meddelar chefen att jag inte kommer idag, men han hann före när han ringde & berättade att hans bil totalpajjat & inte funkar mer. DEN HAR DÖTT :(
Såååå, nu är det väl dax att be banken sponsra en ny bil till honom antar jag......

Jävla förbannade skiiiiiitdag......går snart & lägger mig igen....



Ge mig lite positiv energi - idag behöver jag det...
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Annanann

Stackars dig, mensvärk som är så besvärligt! Har du ingen vetevärmare att lägga på magen, det brukar lugna ner det värsta! Annars får du koka upp vatten i en stor gryta, hälla det i toan eller om du har en bidé och sätta dig över detta! Så gjorde min mormor när mamma hade det besvärligt!!!



Krya på dig!!!!

2008-10-13 @ 10:10:32
URL: http://ann-brorson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0