Startskottet har gått...

...har just avslutat mitt allra första träningspass...av många, hoppas jag.
Det var skiiiitjobbigt men jag kämpade på & gjorde mitt bästa. Klart bäst på DVD:n var ju stretchingen & avslappningen i slutet. Varenda gång jag kör programmet framöver så kommer jag bita ihop enbart för att det var så jäv&%a skönt att avsluta med stretchandet! *ler*
Har, naturligtvis, redan messat min "coach" & skrutit om hur duktig jag varit! *hahaha...* Behövde lite feedback kände jag!

Nu väntar en nybakad kardemummamuffins på mig i köket, sen ska jag ta mig ett härligt bad & efter det avsluta kvällen med filmen jag lånade av "Em" igår.

Keep on stretchin´ ...
//Tinna

Ps. Mi; jag tänker på dig massor... *kramar om dig*

Kommentarer
Postat av: Mi

Tack... Värmer mitt (väldigt trasiga) hjärta. :) Kram!

2008-10-09 @ 21:42:18
Postat av: Malin

Duktig syster! =D

2008-10-10 @ 00:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0