Jag vet; jag ÄR galen :)

Men nu är det bestämt iaf; jag ska delta i Tjejmilen 2009!
Hittills är vi 2 som ska springa i augusti, men självklart hoppas vi på att det blir många fler som gör oss sällskap när det blir dax!

Jag är helt otränad så det blir en utmaning att fixa detta, men med lite coachning av Emelie så kommer nog även jag upp ur tv-soffan så småningom. Just nu försöker jag hitta luckor i almanackan där träningspassen kan få plats & tro det eller ej; det finns några luckor jag kan fylla med "blod, svett & tårar"! Jag ser fram emot att utmana mig själv & se vad jag klarar av. Det kommer att bli intressant.

Nu är det dax att ta hand om knattarna, senare ikväll väntar ett nytt avsnitt av favvoserien "Desperate Housewifes"

Have a good one...
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Mi

Oh, va tufft av dig. Men vet att du kommer klara av det galant. :)

2008-10-08 @ 19:41:21
Postat av: Linda

Fy attan vilket avsnitt asså! Hemmafruarna är ju bättre än nånsin! =)

2008-10-08 @ 22:22:40
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0