Ingen vinst & meera utgifter....

....Upptäckte idag att jag inte vann någon personlig almanacka, så nu får det bli till att beställa en sådan istället. FIck rabatt via bloggen som lottade ut den så nu måste jag försöka få iväg min beställning innan den 30/10 så blir det liiiite billigare i alla fall. Designen är klar sedan länge, den kommer att bli rosa & röd. Naturligtvis!!!

...på utgiftskontot har jag nu lagt till några viktiga "bra-att-ha-grejjor"(förutom en massa felsökningskostnader & reservdelar till den stendöda Volvon...*suck*) Det jag MÅSTE fixa inom kort är synundersökning & linser plus eventuellt glasögon oxå. *kostar typ massa sura pengar...*
Sen behöver jag köpa mig ett par vettiga löparskor så att inte ryggen ballar ut helt i träningsspåret & de kommer ju att kosta runt en tusenlapp, tyvärr...
Önskar att jag kunde vinna lite pengar så jag kunde köpa lite.....till mig själv, en nyare.....till sambon & en ännu nyare....... till familjen. Men men, önska är gratis så det är bara att peppra in pengar på sparkontot så man snart kan börja förverkliga de drömmarna! Så i julklapp vill jag bara ha massor av trisslotter!!! *skojar*

Annat som rör sig i mitt huvud idag är;
Den 6/12 är det dax för party med jobbet - barnvakt något???

Minsta snyggsyster; jag hade gärna tagit hand om Smilla om det hade funkat men tyvärr så är jag inte ensam om att ta besluten - vi är 4 starka viljor i familjen... hoppas det löser sig på ett bra sätt till slut. (btw; var är Lucifer då?)

505 besökare på min blogg sedan starten! *herrejösses* Undrar vilka alla dom är!!!

VAD ska vi ge knattarna i julklapp? Senaste idén är ett Playstation 2 eller 3 med lite roliga spel till.... eller ett akvarium med en massa roliga fiskar i...(även om liten helst av allt vill ha ett terrarium med prickiga leopardgecko ödlor i!?! *uääck* Kan det vara min dotter som gillar såna djur??? *ler*)

VARFÖR börjar de små ALLTID att bråka så fort jag sätter mig här??? De satt alldeles nyss & var jättetysta framför Bolibompa, men nu....herrejesses vilket liv.......

...måste dra blixtsnabbt innan det är fullt krig en trappa upp...
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår det. Lucifer kommer la överens med de andra katterna, vilket jag antar att Smilla inte gör =/

2008-10-22 @ 11:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0