Shopping, jobb & helgplanering...

Imorse var man inte så söt kan jag säga. Trött som en j&%¤a gnu då jag inte fick sova mer än max 3 timmar inatt. Liten kom ner & ville sova i vår säng & det fick hon naturligtvis - problemet är bara det att hon inte vet hur man gör när man ligger still så jag försökte flytta mig utåt kanten men hon kom efter blixtsnabbt & sparkade mot min rygg hela tiden. *suck* TIll slut vart det lugnt men då var klockan nästan halv 4....klockan hoppar igång vid halv 7...*gäääääsp*
Nåväl, morgonen vart som vanligt ganska stressig, men vi hann till skolan i tid med stor & det är huvudsaken.

Förmiddagen ägnades lite åt favoritsysselsättningen; shopping! Jag har gjort ett par inköp på Tradera som nu skulle betalas! Denna gång är det wallies till litens rum som jag håller på att fixa iordning. De ser ut så här:

 

Blommorna har jag tänkt att sätta på hennes säng & de små fjärilarna ska "flyga omkring" på väggen i koja under hennes säng. Barnen har varsin sån här säng:
Stor har en blå & liten en vit. Kanske skulle ta & fota deras rum & visa er hur det ser ut där...*funderar* Isf måste det städas en del där först!! Kanske till helgen....

Liten fick oxå en ny baddräkt, med Ariel på - vad annars! Hon har en exakt likadan nu, men den börjar bli liten så jag har  laddat med en i nästa storlek oxå, så här ser den ut :


Jobbet flöt på ovanligt bra med tanke på hur trött jag egentligen var, men det är alltid så - jobbet laddar mig med positiv energi, jag stormtrivs där & hoppas så innerligt att jag får vara kvar & så småningom bli fast anställd. Jaja, det lär ju ta ett par "Gigantiska" år till innan vi är där. Roligt som f*n har vi i vårt gäng, iaf tycker jag det.
Trist bara att B inte fick vara kvar vi  - saknar honom allihop. Jag messade med honom idag & han hade inte fått några nyheter om läget ännu. Jag ska ta & ringa honom på fredag & höra hur det är med honom igen.

Nu är det bara en dag (den berömda pizzatorsdagen, varje kvällsvecka så blir det pizza på torsdan! *gott*) kvar sen blir det helg för undertecknad. Jag är ju ledig på fredag! Då blir det hemmapyssel för hela slanten. Tänkte försöka städa & göra lite fint här hemma. Om tid blir över så kan det vankas nybakade kanelbullar här då, mycket talar för det!
På lördag kommer minsta snyggsyster & eventuellt hennes pojkvän & hälsar på. Hon var sugen på att " rota runt" i min dator & kolla in gamla foton bl.a.
Söndag blir det SHOPPING med stooooora bokstäver för då drar vi till Ge-Kås i Ullared hela familjen. Emelie på jobbet skulle oxå haka på. *kul* Med lite tur kommer de flesta julklapparna att bli inköpta då.

Nu är det dax att krypa ner i den varma bädden & snusa sambon i nacken litegrann!

Sov sött...
//Tinna


Ps. Tro det eller ej; denna är gjord i marsipan...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken söt baddräkt! Mellersta snyggsyster vill med komma förbi på lördag... En liten stund iaf, för sen måste jag hem och fixa inför kvällen ;) Kraaam

2008-10-02 @ 13:36:01
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Malin

OOH!! SYSTERKORTOCHLÅNG DÅ JU!!! =D=D=D=D

2008-10-02 @ 15:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0