Ääääntligen hemma!

Idag har jag inte varit hemma många minuter!
Upp halv 5 - jobba 06.00 till 15.00 - direkt till tandläkaren i stan - hämta stor på fritids & liten på dagis - hem, duscha, byta om, prata en kortis med underbara minsta snyggsyster som var barnvakt ikväll - iväg på föräldramöte på dagis - fastnade & pratade m en vän efter mötet i nästan en timme (*kramar om dig lite extra med tanke på allt som hänt i ditt liv, S*) Hemma för ca en halvtimme sen - fixa matlåda & frulle till jobbet imorgon - var lite social m syster innan hon drar hem - myskläder på & kolla filmen jag lånade av Emelie tidigare idag. (Jane Austens bokklubb tror jag den hette.) Kommer inte hinna svara på alla mail jag fått eller börja röja iordning här hemma; det får bli morgondagens pyssel. *puh*

Orkar inte ens sitta här nåt mer ikväll....*trött*

X-tra kramar till de av mina nära & kära som just nu har det extra tufft i sina liv...
*tänker på er allihop, hoppas att ni känner det...*
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0