Halloj alla mina bloggvänner!

Gissa vad; jag har hittat tillbax till bloggvärlden efter en underbar julledighet.
Tänkte dra en "snabb" recap i dag-för-dag-form, men eftersom det är jag som har varit i bloggen och "grejjat" så är hela min fina design jättesabbad & jag väntar nu på att min underbara bloggdesigner (läs; mellansnyggsyster!) ska ringa om en liten stund & hjälpa mig att få ordning på den igen.
Den här gången är tanken att undertecknad ska lära sig hur man gör så jag överlever när hon drar till Thailand för ett par veckors välförtjänt semester snart.....
(för jag kan ju inte ringa henne så hon får fixa den därifrån....eller kan jag det??? *ler*)

Såååååå...... då ska jag försöka att återberätta om den härliga, jobbiga, slappa men oxå väldigt känslomässigt tuffa veckan som gått....

Puss & kram...
//Tinna

Kommentarer
Postat av: Jorma

Gott nytt åååååååååår! :)

Kram!

2008-12-31 @ 16:45:24
URL: http://jormastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0