*trött, tröttare, tröttast...*

Hej på er alla mina bloggfans!
Tänkte bara titta in här & säga att vi är hemma igen efter några härliga solskensdagar i Eskilstuna med omnejd. Är bara såååå himla trött ikväll så jag återkommer vid ett mer utsövt tillfälle & berättar om helgen som gick. Inatt sov jag hela tre timmar & i dag på jobbet så avslutades dagen med ett möte där jag flera gånger höll på att somna :( *inte bra*

Nåväl, nu ska knattarna utfodras & mamma i huset ska bada & läsa en stund innan sängen (läs; soffan väntar!) Min vana trogen så slocknar jag i soffan när sambon jobbar kväll!
Tänkte först plocka fram nån bra film att somna till, men även om det finns ett par hundra dvd filmer i huset så kommer det att bli favvoboxen "Sex and the city" som åker fram iaf. *känner mig själv*

Ha nu en fortsatt mysig onsdaxkväll så hör jag av mig igen när jag sovit lite mer......

Kram trötter
//Tinna  *gäspar stort*


Kommentarer
Postat av: Jorma

Hola! Så har då jag hittat hit! Blev inte långvariga där idag...de skicka hem oss pga för lite att göra. Just snyggt. Så ni får det bli lite kycklingpaj istället.

Kram

2008-08-28 @ 11:59:50
URL: http://jormastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0