Den låååånga tisdagen är till ända...

.....Vaknade av klockan vid 7 & gick upp! *impad av min karaktär* Jag jobbade ju sent igår & kom hem runt midnatt, somnade först vid halv 2 & var inte ens särskilt trött när klockan ringde! Jaja, det kommer väl surt imorgon istället antar jag!
Strax efter 11 var jag & sambon med sonen på hans livs första upprop i skolan, han börjar ju i förskoleklassen ("lekis") idag. Han var såååå duktig  & satt alldeles stilla & lyssnade på fröknarna när de berättade om allt kul som kommer att hända där. Efter samling m allsång ute på skolgården så var vi en kort stund i klassrummet igen & sonen var på ett strålande humör ända tills det gick upp för honom att han skulle vara kvar när vi åkte :(
Han var ledsen en stund men sen hade det gått bra och han hade haft jättekul resten av tiden som han var där.
Sambon & jag drog hem & käkade lite snabbt sen åkte vi båda till jobbet. Jag börjar ju inte förrän tre, men det behövdes folk tidigare så jag jobbade lite extra.
Nu sitter jag här och borde egentligen sova eftersom klockan ringer 06.00 imorgon - sonen ska ju vara i skolan 8.00 & bör ha vaknat & fått i sig lite frukost innan dess. Sen har jag & liten egentid fram till 13.00 så någon sovstund lär det inte bli tal om. *hmprf*
Små steg tassar i trappan nu så jag misstänker att en liten kille vill ta mammas kudde inatt!

Dax att släcka lampan.....sov så gott!
//Tinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0